SonyEricsson P990i Dosya Sistemini Hackleme

!!! Arkadaslar bu islemi gerceklestirmenin daha kolay bir yolu mevcutur. Lutfen ust taraftaki mesajlari kontrol edin. !!!



Hepimiz Piravate, sys gibi dosya klasörlerine girmeye çalışmışızdır. Bu dosyalara giremiyor olmamız bizi sinirlendirir.
Şimdi telefonun içinde özgürce dolaşıp istediğimiz dosyayı açabilecez.
Hemen başlayalım.

::Kurulum::

Lütfen kurulumu adım adım tekip edin ;)

----ADIM 1----

Gerekli Programlar: (En alttaki linkten indirebilirsiniz.)
1-SE PC Suite
2-apptrk.sis
3-Python-2.5.1
4-Win32-py2.5
5-Pyserial-2.2.win326-1.py

----ADIM 2----

1.py dosyasını C:\ 'nin içine kopyalayın.

----ADIM 3---- (En Zor En Önemli Adım) !!DİKKAT!!

Telefonunuzu pc suite açık iken Telefon Modu bilgisayara ile bağlayın.
Yalnız driverlerin yüklü olması lazım. Eğer ilk defa bağlıyorsanız pc suite driverleri yükler.
Sonra denetim masasından aygıt yöneticisini açın.
Bağlantı noktaları (COM ve LPT) altında telefonunuzun Com Portlarını göreceksiniz.
Sony Ericsson P990 Application Port (COM4)
Sony Ericsson PC-Connect Port (COM5)

(COM lar Farklı olabilir.mesela bende COM9 vardı.)

C:\ ye kopyaladığımız 1.py dosyasını metin editörüyle açın.
"ser = serial.Serial(4) # I have COM5" yazılı yeri bulun.

aygıt yöneticisinde Sony Ericsson P990 Application Port (COM4) için 1.py deki "ser = serial.Serial(4)" yazısında parantez içindeki 4 yerine aygıt yöneticisindeki sayının 1 eksiğini yazın.
Örneğin; eğer Sony Ericsson P990 Application Port (COM6) ise (COM6) olduğu için 1.py dosyasına (5) yazın.

Sony Ericsson PC-Connect Port (COM5) için 1.py deki "# I have COM5" yazısında 5 yerine aygıt yöneticisindeki sayının 1 eksiğini yazın.
Örneğin; eğer Sony Ericsson PC-Connect Port (COM9) ise (COM9) olduğu için 1.py dosyasına 8 yazın.

----ADIM 5----

apptrk.sis dosyasını telefonunuza kurun.
Telefondan programı çalıştırın.(Telefon Bilgisayara Bağlıyken)
Connected yazısını gördüyseniz problem yok. Eğer Connected yazısı yoksa telefonda programın ayarlarından portu 1 yapın.

----ADIM 6----

windows tuşu+r kombinasyonunu kullanarak çalıştırı açın. cmd yazın enterlayın.
C'ye çıkın. (yani üst klasöre çıkma komutu " cd.. " dir.)
1.py yazın enterlayın.
close ,>End+Exit yazısı çıkıncaya kadar bekleyin.Yazı çıkınca her şey tamamdır.
exit yazıp çıkın.

----ADIM 7----(En Güzel Adım)

Şimdi deneyelim: x-plore veya swissmanager ile c veya d'deki gizli klasörlere girmeye çalışın. Örneğin: Private, Logs, sys.. gibi

----ADIM 8----
Bunları yaptıktan sonra sonra indirdiğiniz aşağıdaki dosyalar içinden çıkan CapsSwitch1.zip dosyasını açın.
içindeki CapsSwitch_v1.03 dosyasını telefonunuza kurun.
Ardından CapsSwitch1.zip içindeki trkdriver.ldd ve trkdriver.ldd.sha1 dosyalarını c:\sys\bin\ klasörü altına gönderin.

Telefondan CapsSwitch programına girin.
Ekranda "Caps are switchet ON" yazarken switch tuşuna basın sistem dosyalarının görünür hale geldiğini göreceksiniz bu yöntem sayesinde bigsayar bağlantısı olmadanda sistem dosyalarını düzenleyebileceğiz.

NOT: EĞER ----ADIM 8---- i YAPMAZSANIZ SADECE TELEFON BİLGİSAYARA BAĞLI İKEN GİZLİ KLASÖRLERİ AÇABİLİRSİNİZ.
Ne diyelim? Hayırlı olsun.İyi Günler...

Dosyalar:
http://rapidshare.de/files/39697167/hacktool.rar.html


-----------
Etiketler: p990i hack, p1i, m600, w950, w960, symbian hack, apptrk.sis, capsswitch, protected folders, swiss manager

Comments

Popular posts from this blog

SonyEricsson P990i SEUS ile Güncelleme

SonyEricsson P990i Dosya Sistemini Hackleme v2

SonyEricsson P990i Launcher Hack Mod v1.1 by Symbuzzer